Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Maksaminen

Maksu ei onnistu – mitä tehdä?

Jos maksaminen ei onnistu, syy liittyy usein paikallisiin evästeisiin. Voit kokeilla seuraavia ratkaisuja:

1. Tarkista maksutietosi ja toimitusosoite.

2. Tyhjennä selaimen historia, evästeet ja välimuisti.

3. Sulje kaikki avoinna olevat välilehdet ja yritä uudelleen.

4. Yritä tehdä tilaus selaimen yksityisessä (incognito) tilassa.

5. Kokeile toista maksutapaa.

6. Kokeile eri laitetta tai selainta.

7. Varmista, ettei maksutavassa ole estettyjä ominaisuuksia tai rajoituksia.

8. Yritä maksaa hieman myöhemmin uudelleen.

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä. Autamme mielellämme ratkaisemaan tilanteen.

Voinko maksaa myöhemmin?

Kyllä, tarjoamme mahdollisuuden maksaa myöhemmin Klarnan kautta. Voit valita maksaa laskulla tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Klarnan avulla voit maksaa turvallisesti ja helposti eräpäivän puitteissa.

Takuu ja palautukset

Mikä on tuotteen palautusoikeus?

Meillä on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Tämän ajan sisällä voit palauttaa tuotteen ilman erityistä syytä. Jos haluat palauttaa tuotteen tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi, niin autamme sinua eteenpäin.

Toimitus

Miten seuraan tilaustani?

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostin, jossa on linkki Track & Trace -seurantaan. Jos et löydä sähköpostia, tarkista myös roskapostikansio.

Voit myös käyttää seurantaa suoraan Track & Trace -sivumme kautta. Syötä tilaustunnus tai seurantakoodi nähdäksesi tilauksen nykytilanteen.

Huomaathan, että voi kestää jopa yksi viikko, ennen kuin seurantatiedot aktivoituvat. Jos tietoa ei näy heti, odota muutama päivä ja yritä uudelleen.

Maksaminen

Mitä maksutapoja on saatavilla?

Tarjoamme useita maksuvaihtoehtoja, jotta voit valita itsellesi sopivimman:

– iDEAL
– Klarna (Maksa myöhemmin, 3 erässä tai suoraan)
– Bancontact
– Luottokortti (Visa, Mastercard, Maestro ja American Express)

Maksu ei onnistu – mitä tehdä?

Jos maksaminen ei onnistu, ongelma liittyy usein paikallisiin evästeisiin. Kokeile seuraavia vaiheita:

1. Tarkista maksutietosi ja toimitusosoite

2. Tyhjennä selaimen historia, evästeet ja välimuisti

3. Sulje kaikki avoimet välilehdet ja yritä uudelleen

4. Tee tilaus yksityisessä (incognito) tilassa

5. Kokeile toista maksutapaa

6. Kokeile maksamista toisella laitteella tai selaimella

7. Tarkista, onko maksutavassa estetty toimintoja tai rajoituksia

8. Yritä myöhemmin uudelleen

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä – autamme mielellämme.

Tarvitsenko asiakastilin?

Et tarvitse asiakastiliä tehdäksesi tilauksen. Voit tilata vieraana ilman rekisteröitymistä.

Miten teen tilauksen?

Noudata seuraavia vaiheita:

1. Siirry verkkokauppaan

2. Etsi ja valitse haluamasi tuote

3. Valitse haluamasi vaihtoehto (koko, väri jne.)

4. Lisää tuote ostoskoriin

5. Siirry ostoskoriin

6. Tarkista tai muokkaa tuotteita ennen tilausta

7. Syötä toimitustiedot

8. Valitse maksutapa

9. Vahvista ja suorita maksu

10. Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse

11. Tilaus käsitellään ja lähetetään

12. Saat seurantatiedot (Track & Trace) kolmen päivän sisällä

Onko verkkomaksaminen turvallista?

Kyllä. Käytämme salattua TLS (SSL) -yhteyttä, joka suojaa maksutietosi tilauksen aikana. Teemme kaikkemme suojataksemme henkilötietosi luvattomalta käytöltä.

Yhteistyökumppaneinamme on vain luotettavia maksupalveluntarjoajia, joiden kanssa takaamme turvallisen maksamisen. Kehitämme jatkuvasti turvallisuusratkaisujamme, jotta tilauksesi olisi mahdollisimman suojattu.

Ongelma Klarnan maksun kanssa?

Jos Klarna-maksu ei onnistu, kokeile seuraavia ohjeita. Usein kyse on selaimen paikallisista evästeistä.

Kokeile nämä vaiheet:

1. Tarkista maksutiedot ja toimitusosoite

2. Tyhjennä selaimen historia, evästeet ja välimuisti

3. Sulje muut välilehdet ja yritä uudelleen

4. Tee tilaus yksityisessä (incognito) tilassa

5. Kokeile eri maksutapaa

6. Kokeile toista laitetta tai selainta

7. Tarkista, onko maksutavassa rajoituksia tai estoja

8. Yritä uudelleen myöhemmin

Joskus Klarna voi hylätä maksun automaattisesti. Lisätietoa: Klarna.fi

Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme.

Yhteystiedot

Miten otan yhteyttä?

Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen info@coupleblocks.fi.
Pyrimme vastaamaan arkipäivisin 12 tunnin kuluessa. Ruuhka-aikoina vastaus voi kestää enintään 48 tuntia.

Onko meillä fyysinen myymälä?
Ei, toimimme vain verkkokauppana. Meillä ei ole fyysistä myymälää, mutta voit tilata kaikki tuotteemme turvallisesti verkkosivumme kautta.

Vastausaika sähköpostiin
Asiakaspalvelumme pyrkii käsittelemään kaikki kysymykset ja palautteet 12 tunnin sisällä.

Saatavuus

Sähköposti: info@coupleblocks.fi (palvelu 24/7)
Vastausajat:
– Ma–Pe: 08:00–18:00
– La: 08:00–16:00
– Su ja pyhäpäivät: suljettu

Palautetta tai kysyttävää?

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, käytä yhteydenottolomaketta tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Pyrimme vastaamaan arkipäivisin 12 tunnin sisällä. Kiireisinä aikoina vastausaika voi olla enintään 48 tuntia.

Takuu ja palautukset

Tuote saapui vahingoittuneena – mitä nyt?

Ikävä kuulla, että tuotteesi on saapunut vaurioituneena. Tarjoamme takuun tällaisissa tilanteissa.

Ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Liitä mukaan tilausnumerosi sekä kuva tai video vahingoittuneesta tuotteesta. Näin voimme arvioida tilanteen ja tarjota sopivan ratkaisun mahdollisimman nopeasti.

Rikkinäinen tuote – mitä nyt?

Ikävä kuulla, että tilaamasi tuote on viallinen. Tarjoamme valmistajan takuun enintään 14 päivän ajan tuotteen vastaanottamisesta. Jos takuu on vielä voimassa, otathan meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä kuva tai video viallisesta tuotteesta. Näin voimme arvioida tilanteen ja tarjota sopivan ratkaisun.

Hyvityksen aikataulu

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja se on kirjattu toimitetuksi (”delivered”) seurantajärjestelmässä, maksamme summan takaisin 5 arkipäivän kuluessa. Hyvitys suoritetaan käyttämällesi alkuperäiselle maksutavalle.

Huomaathan: palautus tapahtuu omalla vastuullasi. Harvinaisissa tapauksissa (1–3 %) voi palautus jäädä toimittamatta. Suosittelemme ottamaan yhteyttä kuljetusyhtiöön. Mikäli paketti palautuu takaisin sinulle, vastaat kuluista ja säilytät tuotteen.

Mikä on takuuaika?

Sinulla on 14 päivän peruutusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien. Tämän ajan sisällä voit palauttaa tuotteen ilman syytä. Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@coupleblocks.fi sopiaksesi asiasta ja saadaksesi lisäohjeita.

Mikä on palautuskäytäntömme?

Haluamme toimia ilmastoystävällisesti. Ota ensin meihin yhteyttä ennen kuin lähetät palautuksen – voimme ehkä tarjota ratkaisun ilman palautusta. Tuotteet on palautettava 14 päivän sisällä, käyttämättöminä, ehjinä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautusilmoitus on tehtävä sähköpostitse osoitteeseen info@coupleblocks.fi.

Palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Varmista, että palautettava tuote täyttää kaikki ehdot, jotka löydät osoitteesta
https://www.coupleblocks.nl/pages/ruil-en-retourpagina. Tarkempaa tietoa erityisehdoista ja poikkeuksista löydät myös tältä sivulta.

Alennuskoodit

Miten saan alennuskoodeja?

Tilaa uutiskirjeemme saadaksesi eksklusiivisia asiaksetuja. Saat heti 5 % alennuskoodin koko tilauksellesi. Lisäksi saat säännöllisesti tarjouksia ja sesonkialennuksia. Jos teet uuden tilauksen, saat erikoiskoodin, jolla saat 15 % alennusta seuraavasta ostoksestasi.

Toimiiko alennuskoodini?

Jos alennuskoodi ei toimi, tarkista:

– Onko koodi kirjoitettu oikein
– Onko koodi vielä voimassa
– Onko tilauksesi vaaditun summan mukainen

Tiedot löytyvät sähköpostistasi. Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä – autamme mielellämme.

Voinko käyttää useampaa koodia kerralla?

Et. Vain yksi alennuskoodi voidaan käyttää tilausta kohden. Koodeja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin tai kampanjoihin, ellei toisin mainita.

On kuitenkin mahdollista käyttää alennuskoodia päivätarjouksen yhteydessä, jolloin voit hyötyä sekä päivätarjouksesta että lisäalennuksesta.

Missä syötän alennuskoodin?

Alennuskoodin voi syöttää kassalla. Maksuvaiheessa on kenttä, johon voit kirjoittaa koodin. Syötä koodi ja klikkaa ”käytä”, niin alennus lasketaan suoraan tilaukseen.

Sain tullisähköpostin – onko se aito?

Jos saat sähköpostin, jossa puhutaan tullimaksuista tai verosta, ole varovainen – kyseessä voi olla huijausyritys. Tarkista, että lähettäjä on todella Coupleblocks (esim. info@coupleblocks.nl) ja että tilausnumerosi löytyy viestistä. Epäselvissä tilanteissa ota meihin yhteyttä.

Missä ovat seurantatietoni (Track & Trace)?

Huomaathan, että seurantatiedot voivat näkyä vasta viikon kuluttua tilauksesi tekemisestä. Heti kun kuljetusyhtiö on käsitellyt pakettisi, seurantatiedot päivittyvät järjestelmään. Pahoittelemme mahdollista viivettä – ota yhteyttä, jos kaipaat apua.

Miten seuraan tilaustani?

Saat sähköpostin, jossa on linkki tilauksesi seurantaan, kun tilaus on lähetetty. Jos et löydä viestiä, tarkista roskapostikansiosi.

Voit myös käyttää Track & Trace -sivua ja syöttää tilaus- tai seurantakoodisi tarkistaaksesi tilauksen tilan.

Pidä mielessä, että tiedot voivat näkyä vasta noin viikon kuluttua tilauksen tekemisestä. Jos mitään ei näy tai tiedot puuttuvat, yritä myöhemmin uudelleen.

Voinko muuttaa toimituspäivää?

Valitettavasti toimituspäivää ei voi muuttaa. Kuljetusliike määrittää toimitusajan, joka riippuu kohdemaan logistiikasta. Pyrimme aina toimittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti.

Seuraa tilausta Track & Trace -linkin kautta pysyäksesi ajan tasalla. Ilmoitamme arvioidun toimitusajan myös sähköpostitse.

Toimitus Eurooppaan kestää yleensä 8–12 arkipäivää. Muihin maihin toimitus saattaa kestää kauemmin.

Voinko toimittaa paketin noutopisteeseen?

Kyllä, paketti voidaan toimittaa noutopisteeseen. Saat noin 1–2 päivää ennen toimitusta sähköpostin kuljetusyhtiöltä, jossa voit valita vaihtoehtoisen toimitusosoitteen tai noutopisteen.

Klikkaa sähköpostissa olevaa linkkiä ja valitse toimitustapa. Noudata kuljetusyhtiön ohjeita tehdessäsi muutoksia.

Odotettu toimitusaika ylittynyt?

Pahoittelemme viivettä tilauksesi toimituksessa. Vaikka useimmiten toimitamme tilaukset ajallaan, voi esiintyä viivästyksiä, joihin emme voi vaikuttaa.

Yksi mahdollinen viiveen syy on tullikäsittely. Tullimuodollisuudet voivat kestää useita päiviä, etenkin jos lähetys jää tarkastukseen. Ymmärrämme, että tämä on turhauttavaa – teemme parhaamme ratkaistaksemme tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Voit seurata tilaustasi sähköpostitse saamasi Track & Trace -koodin avulla. Jos tilaus ei ole saapunut 7 päivän kuluessa arvioidun toimitusajan päättymisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Missä on Track & Trace -koodini?

Saat seurantakoodin sähköpostitse heti, kun tilauksesi on lähetetty. Tarkista myös roskapostikansiosi, jos viestiä ei löydy. Jos koodi puuttuu, ota yhteyttä – autamme mielellämme. Huomaathan, että seurantatiedot voivat päivittyä vasta 1–3 päivän kuluttua koodin saamisesta.

Mikä on toimitusaika?

Arvioitu toimitusaika:

– Suomi : 8–12 arkipäivää

Pidä mielessä, että tilausten seurantatiedot voivat päivittyä vasta noin viikon kuluttua. Poikkeustapauksissa toimitusaika voi olla jopa 18 arkipäivää. Saat sähköpostitse ilmoituksen arvioidusta toimituspäivästä sekä mahdollisuuden muokata toimitusosoitetta tarvittaessa.

Mitkä ovat toimituskulut?

Hyviä uutisia: toimitamme kaikki tuotteet täysin ilmaiseksi! Sinun ei tarvitse maksaa mitään ylimääräistä – haluamme vain, että saat tilauksesi sujuvasti ja ongelmitta perille.

Mitä kuljetusyrityksiä käytämme?

Toimitamme tuotteet Suomeen yhteistyössä yleisesti käytettyjen kotimaisten kuljetuspalveluiden kanssa, kuten Posti, Matkahuolto, DB Schenker ja joillain alueilla myös Budbee.

Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse seurantakoodin ja linkin, josta näet myös, mikä kuljetusyhtiö toimittaa pakettisi.

Virhe tilauksessa? Haluatko muuttaa jotain?

Kiitos tilauksestasi ja luottamuksestasi.

Jos huomaat virheen tilauksessasi, ota meihin yhteyttä niin pian kuin mahdollista osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Mitä nopeammin ilmoitat, sitä todennäköisemmin ehdimme tehdä muutokset ennen lähetystä.

Muistathan, että tilausta voidaan muokata vain 1–3 päivän ajan tilauksen tekemisestä. Emme voi tehdä muutoksia enää, jos lähetys on jo käsitelty (huom: emme voi tehdä peruutuksia jälkikäteen).

Toimitettu mutta ei vastaanotettu?

Ikävä kuulla, että tilaustasi ei ole vastaanotettu, vaikka seurantatiedot näyttävät sen olevan ”toimitettu”. Ymmärrämme huolesi ja autamme mielellämme.

Suosittelemme odottamaan muutaman päivän, sillä joskus paketti voi olla toimitettu naapureille tai postilaatikkoon vahingossa. Tarkista myös lähialueesi tai taloyhtiön yhteinen tila/postipiste.

Jos pakettia ei löydy, ota yhteyttä suoraan kuljetusliikkeeseen, joka vastaa toimituksesta. He voivat usein tarkentaa, mihin paketti on jätetty. Mikäli tämä ei auta, ota meihin yhteyttä osoitteessa info@coupleblocks.fi tai käytä yhteydenottolomaketta. Aloitamme tarvittaessa virallisen selvityksen.

Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi.

Voinko peruuttaa tilauksen?

Valitettavasti tilauksen peruminen ei ole mahdollista, kuten ilmoitettu toimitus- ja palautusehdoissamme.
Sinulla on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien.

Ymmärrämme, että joskus asiat eivät mene suunnitellusti. Olemme aina valmiita auttamaan sinua tilanteen ratkaisemiseksi ja asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.

Voinko saada laskun tilauksestani?

Kyllä, voit pyytää tilauslaskun. Ota yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä sähköpostiosoite, jolla tilaus on tehty.
Lähetämme sinulle laskun PDF-muodossa. Huomaathan, että lasku ei sisällä ALV-erittelyä.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Toimitusosoitteen muuttaminen voi olla mahdollista riippuen tilauksen käsittelyvaiheesta. Suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti osoitteessa info@coupleblocks.fi tai yhteydenottolomakkeella.

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voimme päivittää osoitetiedot. Mikäli tilaus on jo käsitelty, kehotamme sinua ottamaan yhteyttä kuljetusliikkeeseen ja selvittämään, voidaanko toimitusohjeita vielä muuttaa.

Huomaa, että osoitteen muuttaminen voi aiheuttaa viivästyksiä toimituksessa. Tarkista aina huolellisesti osoitetiedot ennen tilauksen vahvistamista.

Tarvitsetko apua? Olemme valmiina auttamaan.

Etkö ole tyytyväinen tilaukseesi?

Pahoittelemme, jos tilaus ei vastannut odotuksiasi.
Ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja liitä mukaan tilausnumerosi sekä selkeät kuvat tai videot, mikäli kyse on vaurioituneesta tai virheellisestä tuotteesta.

Arvioimme tilanteen mahdollisimman nopeasti ja selvitämme, voimmeko tarjota korvauksen tai vaihtoehtoisen ratkaisun.

Puuttuuko tilauksestasi tuotteita?

Pahoittelemme tilannetta. Jos huomaat, että tilauksestasi puuttuu tuotteita, autamme mielellämme selvittämään asian.

Tarkista ensin huolellisesti kaikki toimitusvahvistukset ja mahdolliset useat Track & Trace -koodit. Suuremmat tai erillisistä varastoista lähetetyt tilaukset saattavat tulla eri lähetyksinä.

Jos sinulla on vain yksi seurantakoodi ja tuotteita puuttuu, ota meihin välittömästi yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi tai käytä yhteydenottolomaketta. Ilmoita tilausnumerosi ja selkeästi, mitkä tuotteet puuttuvat.

Teemme parhaamme toimittaaksemme mahdolliset puuttuvat tuotteet mahdollisimman nopeasti ja pitääksemme sinut ajan tasalla.

Saitko väärän tuotteen?

Pahoittelemme, että olet saanut väärän tuotteen. Ymmärrämme, että tämä on turhauttavaa, ja haluamme korjata tilanteen heti.

Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Liitä mukaan tilausnumerosi, selkeä kuva tai video väärästä tuotteesta sekä lyhyt selitys ongelmasta.

Tuotetta ei tarvitse palauttaa, ellet saa meiltä erillistä ohjetta. Tavoitteemme on varmistaa, että olet tyytyväinen tilaukseesi.

Missä on tilausvahvistukseni?

Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista ensin roskapostikansiosi. Jos viestiä ei näy, ota yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi tai käytä yhteydenottolomaketta. Autamme mielellämme ja lähetämme vahvistuksen uudelleen.

Missä on tilausnumeroni?

Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää tilausnumerosi. Jos et ole saanut tätä viestiä, tarkista myös roskaposti. Jos viestiä ei näy, ota yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Lähetämme tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Tavallisesti tilaus käsitellään ja lähetetään 2–4 arkipäivän kuluessa maksun vastaanottamisesta.

Toimitusaika voi vaihdella useiden tekijöiden mukaan, kuten tuotetyypin, saatavuuden ja toimitusmaan mukaan.

Kun tilaus on lähetetty, saat sähköpostitse vahvistuksen ja seurantatiedot. Näet tilauksesi tilan ja voit seurata toimitusta.

Jos sinulla on tarkempia kysymyksiä toimituksen etenemisestä, ota meihin yhteyttä – autamme mielellämme.

Arvioitu toimitusaika:

Suomi: 8–12 arkipäivää

Huomaathan, että seurantatiedot voivat päivittyä vasta noin viikon kuluttua. Joissain tapauksissa tullikäsittely voi viivästyttää toimitusta jopa 21 arkipäivään. Toimitusyhtiö lähettää sinulle toimituspäivänä sähköpostin, jossa on arvioitu toimitusaika ja mahdollisuus muokata osoitetietoja.

Seuraa pakettiasi Track & Trace -koodilla, jonka saat sähköpostitse. Koodin avulla näet myös, mikä kuljetusyhtiö on vastuussa toimituksesta.

Tietosuoja & Turvallisuus

Miten tietojani käytetään?

Keräämme henkilötietojasi (kuten nimi ja osoite) tilausten käsittelyä ja toimitusta varten. Tietojasi käsitellään ainoastaan tilausten toimittamista varten, eikä niitä jaeta kolmansille osapuolille ilman erillistä tarvetta. Noudatamme tiukkoja tietosuojakäytäntöjä ja käsittelemme tietoja luottamuksellisesti.

Onko verkkomaksaminen turvallista?

Kyllä, verkkokauppamme käyttää salattuja TLS (SSL) -yhteyksiä, jotka takaavat maksutietojesi ja henkilötietojesi turvallisen käsittelyn tilauksen aikana. Teemme tiivistä yhteistyötä luotettavien maksupalveluntarjoajien kanssa ja toteutamme teknisiä ja organisatorisia toimenpiteitä tietoturvan takaamiseksi.

Ovatko tietoni turvassa?

Otamme henkilötietojen turvallisuuden erittäin vakavasti. Käytämme salattuja yhteyksiä ja suojaamme tietosi luvattomalta pääsyltä ja väärinkäytöksiltä. Tietojasi säilytetään turvallisesti, eikä niitä jaeta kolmansille osapuolille ilman lainmukaista perustetta.

Usein kysytyt kysymykset

Maksaminen ei onnistu – mitä tehdä?

Jos maksaminen ei onnistu, kokeile seuraavia ohjeita – usein ongelma liittyy selaimen välimuistiin tai evästeisiin:

1. Tarkista maksutiedot ja osoite

2. Tyhjennä selaimen historia ja välimuisti

3. Sulje muut välilehdet ja yritä uudelleen

4. Kokeile maksaa yksityisessä selaustilassa

5. Kokeile toista maksutapaa

6. Käytä toista laitetta tai selainta

7. Tarkista, ettei maksutapasi ole estetty

8. Yritä maksaa myöhemmin uudelleen

Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä – autamme mielellämme ratkaisemaan tilanteen.

Maksaminen

Voinko maksaa myöhemmin?

Kyllä, voit maksaa tilauksesi myöhemmin Klarnan kautta. Voit valita maksun laskulla sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tuotteesi. Klarna tarjoaa turvallisen ja helpon tavan maksaa erissä tai laskulla sovitun ajan sisällä.

Takuu ja palautus

Mikä on tuotteen takuu?

Meillä on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien. Tänä aikana voit palauttaa tuotteen, jos muutit mielesi. Ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi, niin neuvomme tilanteen mukaan ja autamme eteenpäin.

Toimitus

Miten seuraan tilaustani?

Saat sähköpostiisi linkin Track & Trace -sivulle heti, kun tilauksesi on lähetetty. Jos et löydä viestiä, tarkista myös roskaposti.

Klikkaa sähköpostilinkkiä tai siirry suoraan seurantaan ja syötä koodisi nähdäksesi tilauksen tilan.

Huomaathan, että seurantatiedot voivat näkyä vasta noin viikon kuluttua lähetyksestä. Jos koodi ei vielä toimi, yritä muutaman päivän kuluttua uudelleen.

Tilaukseni

Virhe tilauksessa – voinko muuttaa jotain?

Kiitos tilauksestasi ja luottamuksestasi.

Jos huomaat virheen tilauksen jälkeen, ota meihin mahdollisimman pian yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi tai käytä yhteydenottolomaketta. Näin voimme tarkistaa, voidaanko muutos vielä tehdä.

Muistathan, että muutokset ovat mahdollisia vain 1–3 arkipäivän ajan ennen kuin tilaus siirtyy toimitukseen. Tämän ajan jälkeen emme voi enää tehdä muutoksia tai peruuttaa tilausta.

Maksutavat

Tarjoamme useita turvallisia ja suosittuja maksutapoja:

Verkkopankki (Paytrailin kautta)
Korttimaksut (Visa, Mastercard, Maestro, American Express)
MobilePay
Klarna (Maksa myöhemmin, maksa 3 erässä tai heti)

Maksu ei onnistu – mitä tehdä?

Jos maksaminen ei onnistu, kokeile seuraavia vaiheita – usein ongelma liittyy selaimen asetuksiin tai evästeisiin:

1. Tarkista maksutietosi ja toimitusosoitteesi.

2. Tyhjennä selaimen evästeet, historia ja välimuisti.

3. Sulje kaikki avoinna olevat välilehdet ja yritä uudelleen.

4. Kokeile tehdä tilaus yksityisessä (incognito) selaustilassa.

5. Kokeile toista maksutapaa.

6. Kokeile toista laitetta tai selainta.

7. Varmista, ettei maksutapasi ole estetty tai rajoitettu.

8. Kokeile maksamista uudelleen myöhemmin.

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä – autamme mielellämme.

Tarvitseeko tilauksen tekemiseen asiakastiliä?

Ei, voit tehdä tilauksen ilman asiakastiliä. Voit tilata meiltä vieraana helposti ja nopeasti.

Miten teen tilauksen?

Seuraa alla olevia vaiheita tilauksen tekemiseen:

1. Siirry verkkokauppaamme

2. Valitse haluamasi tuote

3. Valitse sopiva vaihtoehto (esim. koko, väri)

4. Lisää tuote ostoskoriin

5. Siirry ostoskoriin

6. Tarkista ja tarvittaessa muokkaa sisältöä

7. Täytä toimitustiedot

8. Valitse maksutapa

9. Vahvista ja suorita tilaus

10. Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse

11. Tilaus käsitellään ja lähetetään

12. Saat seurantakoodin sähköpostiisi 3 päivän kuluessa

Onko verkkomaksaminen turvallista?

Kyllä. Käytämme salattua TLS (SSL) -yhteyttä suojataksemme henkilötietojasi ja maksutietojasi.
Toteutamme tiukat tietoturvakäytännöt ja teemme yhteistyötä luotettujen maksupalveluntarjoajien kanssa turvallisen maksamisen takaamiseksi.

Voinko maksaa myöhemmin?

Kyllä. Voit maksaa Klarnalla laskulla tai erissä. Maksu suoritetaan vasta tilauksen vastaanottamisen jälkeen – turvallisesti ja joustavasti.

Voinko maksaa myöhemmin?

Kyllä, voit maksaa tilauksesi myöhemmin Klarnan kautta. Voit valita maksun laskulla sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tuotteesi. Klarnan avulla voit maksaa helposti ja turvallisesti sovitun ajan puitteissa.

Klarna-maksu ei toimi?

Jos Klarna-maksu ei onnistu, kokeile seuraavia vaiheita – useimmiten ongelma liittyy selaimen asetuksiin tai evästeisiin:

1. Tarkista maksutietosi ja toimitusosoite

2. Tyhjennä selaimen historia, evästeet ja välimuisti

3. Sulje kaikki avoimet välilehdet ja yritä uudelleen

4. Tee tilaus yksityisessä (incognito) selaustilassa

5. Kokeile toista maksutapaa

6. Kokeile toista laitetta tai selainta

7. Varmista, ettei maksutavassasi ole estoja tai rajoituksia

8. Yritä maksaa myöhemmin uudelleen

Jos Klarna hylkää maksun, voit lukea lisätietoa heidän sivustoltaan: Klarna.fi

Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme.

Yhteystiedot

Miten otan yhteyttä?
Jos tarvitset apua tai haluat kysyä jotakin, voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Pyrimme vastaamaan arkipäivisin 12 tunnin kuluessa. Kiireisinä aikoina vastausaika voi olla jopa 48 tuntia.

Onko teillä kivijalkamyymälää?
Ei, toimimme vain verkkokauppana. Meillä ei ole fyysistä myymälää, mutta voit tilata kaikki tuotteemme helposti verkkosivustomme kautta.

Milloin vastaatte sähköposteihin?
Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti – tavoitteenamme on vastata 12 tunnin sisällä.

Aukioloajat

Sähköposti: info@coupleblocks.fi (palvelu 24/7)

Vastausajat:
– Maanantai–Perjantai: 08:00–18:00
– Lauantai: 08:00–16:00
– Sunnuntai ja pyhäpäivät: suljettu

Miten annan palautetta?

Jos sinulla on kysyttävää, palautetta tai haluat jakaa kokemuksesi, voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Pyrimme vastaamaan arkipäivisin 12 tunnin kuluessa. Kiireisinä aikoina vastaus voi kestää enintään 48 tuntia.

Takuu ja palautus

Toimitusvahinko – mitä teen?

Ikävä kuulla, että tuotteesi on saapunut vaurioituneena. Tarjoamme tuotetakuun tällaisissa tilanteissa. Ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja liitä mukaan tilausnumerosi sekä kuva tai video tuotteesta. Näin voimme arvioida tilanteen ja löytää ratkaisun.

Tuote viallinen – mitä teen?

Pahoittelemme, jos tuote on viallinen. Tarjoamme valmistajan takuun 14 päivän ajan tuotteen vastaanottamisesta. Jos takuu on päättynyt, otathan silti meihin yhteyttä – etsimme sinulle ratkaisun. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja liitä mukaan tilausnumero sekä kuva/video tuotteesta.

Milloin saan rahani takaisin?

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja merkitty ”toimitetuksi” seurantajärjestelmään, hyvitämme summan 14 arkipäivän sisällä alkuperäiselle maksutavallesi.

Huomaa: olet itse vastuussa palautuksesta. Harvoissa tapauksissa (1–3 %) paketti voi jäädä tulliin tai katoaa toimituksen aikana. Emme voi hyvittää toimituskuluja, jos paketti palautuu takaisin. Tällöin tuote jää sinulle.

Mikä on takuuaika?

Sinulla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Tänä aikana voit palauttaa tuotteen, vaikka mielesi muuttuisi. Ota yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi – autamme sinua eteenpäin.

Mikä on palautuskäytäntö?

Toimitaan yhdessä kestävämmän toimitusketjun puolesta!
Ota meihin ensin yhteyttä ennen kuin lähetät tuotetta takaisin – voimme ehkä tarjota ratkaisun ilman palautusta.

Palautusaika on 14 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla käyttämätön, ehjä ja alkuperäispakkauksessa. Palautusilmoitus tehdään sähköpostitse osoitteeseen info@coupleblocks.fi.

Palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Tarkista, että tuote täyttää kaikki palautusehdot, jotka löydät osoitteesta
https://www.coupleblocks.fi/pages/ruil-en-retourpagina
Poikkeustilanteista kerrotaan tarkemmin tällä sivulla.

Alennuskoodit

Miten saan alennuskoodeja?

Tilaa uutiskirjeemme ja saat heti 5 % alennuskoodin ensimmäisestä tilauksestasi. Lisäksi saat säännöllisesti tarjouksia ja kampanjakoodeja sähköpostiisi.

Bonuksena saat 15 % alennuskoodin, kun teet toisen tilauksesi.

Toimiiko alennuskoodi?

Jos alennuskoodisi ei toimi, tarkista seuraavat asiat:

– Onko koodi syötetty oikein?
– Onko koodi voimassa oleva (tarkista sähköpostin päivämäärä)?
– Onko tilauksesi täyttänyt minimitilausehdot (jos sovellettavissa)?

Jos kaikki näyttää oikealta ja koodi ei vieläkään toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme.

Voinko käyttää useita alennuskoodeja?

Ei, vain yksi alennuskoodi voidaan käyttää per tilaus. Koodit eivät ole yhdistettävissä muihin alennuksiin tai kampanjoihin.

Poikkeuksena: alennuskoodi voi joskus toimia päivätarjouksen ohella. Tällöin hyödyt molemmista eduista – päivätarjouksesta ja lisäalennuksesta.

Mihin alennuskoodi syötetään?

Alennuskoodi voidaan syöttää kassalla maksuvaiheessa. Kassalla on erillinen kenttä, johon koodi kirjoitetaan – syötä koodi ja paina "Käytä", niin alennus lasketaan mukaan tilaukseen.

Saitko tullisähköpostin?

Jos saat sähköpostin, jossa ilmoitetaan tullimaksuista, ole varovainen. Tällainen viesti voi olla huijaus. Varmista, että sähköpostiosoite on virallinen, kuten info@coupleblocks.fi, ja että siinä on tilausnumerosi.

Epävarmoissa tapauksissa ota meihin heti yhteyttä.

Track & Trace ei näy?

Jos et ole vielä saanut seurantatietoja, ota huomioon, että tiedot voivat aktivoitua vasta noin viikon kuluttua tilauksen tekemisestä. Kun lähetys on käsitelty, tiedot näkyvät automaattisesti.

Jos viivettä ilmenee yli viikon, ota meihin yhteyttä, niin tarkistamme tilanteen.

Miten seuraan tilaustani?

Saat sähköpostitse linkin Track & Trace -sivulle, kun tilauksesi on lähetetty. Tarkista myös roskapostikansiosi. Linkin kautta voit seurata lähetyksesi tilaa reaaliaikaisesti.

Jos linkkiä ei toimi tai tietoja ei näy vielä, odota muutama päivä ja yritä uudelleen.

Voinko muuttaa toimitusaikaa?

Valitettavasti toimitusaikaa ei voida muuttaa. Kuljetusyhtiöt määrittävät toimitusaikataulut itse. Seuraa tilaustasi Track & Trace -linkin kautta ja tarkkaile arvioitua toimituspäivää.

Kuinka kauan toimitus kestää Suomeen?

Toimitus Suomeen kestää keskimäärin 8–12 arkipäivää. Muihin maihin toimitusaika voi olla pidempi.

Toimitus noutopisteeseen

Kyllä, voit halutessasi ohjata tilauksesi noutopisteeseen. Tähän on mahdollisuus yleensä 1–2 päivää ennen toimitusta, kun saat kuljetusyhtiöltä sähköpostin, jossa voit valita toimitustavan tai muuttaa osoitteen noutopisteeksi (jos mahdollista).

Seuraa sähköpostiasi huolellisesti ja noudata kuljetusyhtiön ohjeita valitaksesi sinulle sopivan toimitustavan.

Toimitusaika ylittynyt?

Pahoittelemme, jos tilauksesi on viivästynyt. Useimmat tilaukset toimitetaan arvioidussa ajassa, mutta poikkeustilanteet – kuten tullikäsittely – voivat aiheuttaa lisäviivettä.

Tullitarkastukset voivat kestää muutamia päiviä, mikä saattaa pidentää toimitusaikaa. Ymmärrämme, että tämä on turhauttavaa, ja pyrimme ratkaisemaan tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Seuraa tilaustasi saamasi seurantakoodin avulla. Jos et ole saanut tilaustasi 7 päivän sisällä arvioidusta toimituspäivästä, ota meihin yhteyttä.

Missä on seurantakoodini?

Saat Track & Trace -koodin sähköpostitse heti, kun tilauksesi on lähetetty. Jos viestiä ei näy, tarkista myös roskapostikansio. Jos koodi puuttuu tai ei toimi, ota meihin yhteyttä. Huomaathan, että koodin aktivoituminen voi kestää 1–3 päivää.

Mikä on toimitusaika?

Arvioitu toimitusaika Suomeen:
8–12 arkipäivää

Huomaa, että seurantatiedot voivat ilmestyä järjestelmään vasta noin viikon kuluttua. Joissain tapauksissa, kuten tulliviiveissä, toimitusaika voi venyä jopa 18 arkipäivään.

Saat sähköpostitse ilmoituksen arvioidusta toimituspäivästä sekä mahdollisuuden valita toimituspaikka, jos kuljetusyhtiö tarjoaa vaihtoehtoja. Seurantakoodin avulla voit tarkistaa toimituksen tilan milloin tahansa.

Mitä toimitus maksaa?

Hyviä uutisia – toimitus on täysin ilmainen. Toimitamme kaikki tuotteet maksutta kotiisi, jotta voit keskittyä ostamiseen ilman ylimääräisiä kuluja.

Mitkä kuljetuspalvelut toimittavat Suomeen?

Käytämme Suomessa yleisesti tunnettuja kuljetuspalveluita, kuten:

Posti
Matkahuolto
DB Schenker
Budbee (alueellisesti saatavilla)

Joissain tapauksissa voimme käyttää myös kansainvälisiä toimijoita kuten DHL tai GLS. Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse linkin, jonka avulla näet, mikä kuljetusyhtiö hoitaa toimituksen ja voit seurata pakettia reaaliaikaisesti.

Tilaukseni

Virhe tilauksessa – haluan muuttaa jotain

Kiitos tilauksestasi ja luottamuksestasi.

Ymmärrämme, että virheitä voi sattua tilauksen yhteydessä. Älä huoli – autamme mielellämme.
Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian osoitteeseen info@coupleblocks.fi tai käytä yhteydenottolomaketta. Ilmoita tarkasti, mitä haluat muuttaa, jotta voimme käsitellä asian viivytyksettä.

Muistathan, että muutoksia voi tehdä vain 1–3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tämän ajan jälkeen emme voi enää taata muutosten toteutumista. (Huom: tilausta ei voi perua tämän jälkeen.)

Tilauksesi on merkitty toimitetuksi, mutta et ole vastaanottanut sitä?

Jos tilauksesi on merkitty "toimitetuksi", mutta et ole saanut pakettia, suosittelemme odottamaan vielä muutaman päivän. Paketti saattaa viivästyä tai olla jätetty naapurin, noutopisteen tai postilaatikon läheisyyteen.

Tarkista tilaustiedot ja ota yhteyttä kuljetusyhtiöön selvittääksesi toimituksen tarkemmat tiedot. Jos tilannetta ei saada selvitettyä, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi, niin aloitamme selvityksen.

Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi.

Voinko peruuttaa tilauksen?

Valitettavasti tilausta ei voi perua tilauksen teon jälkeen, kuten mainittu toimitus- ja palautusehdoissamme.

Sinulla on kuitenkin oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, ota meihin yhteyttä – autamme mielellämme.

Tavoitteemme on varmistaa, että olet tyytyväinen ostokseesi.

Voinko saada laskun tilauksestani?

Kyllä. Jos haluat virallisen laskun, ota yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä tilaamiseen käytetty sähköpostiosoite.

Lasku toimitetaan PDF-muodossa. Huomaathan, että emme erittele ALV:tä laskussa.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Osoitetta voidaan muuttaa vain, jos tilaustasi ei ole vielä käsitelty.
Ota meihin mahdollisimman pian yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi tai yhteydenottolomakkeella.

Jos pakettisi on jo lähetetty, voit ottaa yhteyttä kuljetusyhtiöön ja tiedustella, voidaanko toimitusosoite vielä vaihtaa. Huomaathan, että osoitteen muuttaminen voi viivästyttää toimitusta.

Tarkista aina osoitetietosi huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista.

Jos tarvitset apua osoitetietojen päivittämisessä, olemme valmiina auttamaan.

Et ole tyytyväinen tilaukseesi?

Olemme pahoillamme, jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen. Ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja liitä mukaan mahdolliset valokuvat tai videot vahingoittuneista tai virheellisistä tuotteista. Näin voimme ryhtyä toimiin nopeasti ja tarkistaa, täyttääkö tapaus palautusehdot.

Puuttuuko tuotteita tilauksestasi?

Pahoittelemme tilannetta. Jos huomaat, että jokin tuote puuttuu tilauksestasi, tarkista ensin, onko tilauksellasi useita seurantakoodeja – suurissa tilauksissa tuotteet voidaan lähettää erikseen.

Jos sinulla on kaikki seurantakoodit ja paketti on silti puutteellinen, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi tai käytä yhteydenottolomaketta. Ilmoita tilausnumerosi ja selkeästi, mitä tuotteita puuttuu.

Teemme parhaamme toimittaaksemme puuttuvat tuotteet mahdollisimman nopeasti.

Saitko väärän tuotteen?

Pahoittelemme, jos olet saanut väärän tuotteen. Ota mahdollisimman pian yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi ja liitä mukaan:

– tilausnumerosi
– kuva tai video saamastasi tuotteesta
– lyhyt selitys tilanteesta

Arvioimme tilanteen ja toimitamme oikean tuotteen. Väärää tuotetta ei tarvitse palauttaa, ellemme erikseen pyydä sitä. Tavoitteenamme on, että olet täysin tyytyväinen tilaukseesi.

En saanut tilausvahvistusta – mitä teen?

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio. Jos et löydä vahvistusviestiä, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi tai käytä yhteydenottolomaketta.
Autamme mielellämme ja lähetämme vahvistuksen uudelleen.

En tiedä tilausnumeroani – mistä saan sen?

Heti kun olet tehnyt tilauksen, saat automaattisesti sähköpostin, jossa näkyy tilausnumerosi. Jos et ole saanut sitä, tarkista roskapostikansiosi. Jos et löydä viestiä, ota yhteyttä osoitteeseen info@coupleblocks.fi – autamme sinua eteenpäin.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Pyrimme lähettämään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Tavanomainen käsittelyaika on 2–4 arkipäivää maksun vastaanottamisesta.
Huomaa, että toimitusaika voi vaihdella esimerkiksi tuotetyypin, varastotilanteen ja toimitusmaan mukaan.

Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiin vahvistuksen ja seurantakoodin. Sen avulla voit seurata tilaustasi verkossa.

Jos sinulla on kysyttävää toimituksesta, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä – autamme mielellämme.

Milloin saan tilaukseni?

Arvioitu toimitusaika Suomeen:
8–12 arkipäivää

Huomaathan, että seurantatiedot voivat päivittyä vasta noin viikon kuluttua. Joissain tapauksissa (esimerkiksi tullikäsittelyn vuoksi) toimitusaika voi pidentyä jopa 21 arkipäivään.

Toimitusyhtiö lähettää sähköpostitse arvion toimituspäivästä sekä mahdollisuuden muokata toimitusosoitetta, jos tarpeen.

Seuraa pakettia sähköpostissa saamasi Track & Trace -koodin avulla. Koodista näet myös, mikä kuljetusyhtiö hoitaa toimituksen.

Tietosuoja & turvallisuus

Miten tietojani käytetään?

Keräämme henkilötietojasi (kuten nimen ja osoitteen) tilausten käsittelyä ja toimitusta varten. Noudatamme tiukkoja tietosuojakäytäntöjä, ja tietojasi ei jaeta kolmansille osapuolille ilman perusteltua syytä.

Tietojasi käytetään vain tilauksen käsittelyyn ja toimitukseen, eikä niitä luovuteta ulkopuolisille ilman lakiin perustuvaa velvollisuutta tai nimenomaista tarvetta.

Onko verkkomaksaminen turvallista?

Kyllä. Käytämme suojattuja TLS (SSL) -yhteyksiä, jotka takaavat maksutietojesi ja henkilötietojesi turvallisen käsittelyn tilauksen aikana.

Teemme yhteistyötä luotettujen maksupalveluntarjoajien kanssa ja toteutamme edistyneitä suojaustoimia, jotta tietosi eivät joudu vääriin käsiin.

Ovatko henkilötietoni turvassa?

Kyllä. Otamme tietoturvan vakavasti. Kaikki tietosi käsitellään luottamuksellisesti ja salatussa muodossa. Tietojasi ei jaeta kolmansille osapuolille ilman lain mukaista velvoitetta tai tarvetta tilauksesi käsittelyyn. Käytämme kehittyneitä suojaustoimia, jotta henkilötietosi pysyvät turvassa.