Jos poistat toimitusvakuutuksen käytöstä, emme ole vastuussa kadonneista, vahingoittuneista tai varastetuista lähetyksistä.
Vaihto & palautus
Tehdään yhdessä kestävämpiä palautuksia!
Ennen kuin lähetät palautuksen, ota ensin meihin yhteyttä, jotta voimme yhdessä etsiä sopivan ratkaisun. Usein voimme auttaa ilman palautusta – esimerkiksi tarjoamalla korvaavan tuotteen virheen tai ongelman ilmetessä.
Palautusosoitteemme sijaitsee kansainvälisellä valmistajallamme. Tämä tarkoittaa, että palautus ulkomaille voi aiheuttaa korkeita toimituskuluja. Siksi suosittelemme aina ensin kanssamme yhteydenottoa, jotta voimme löytää tehokkaamman ja asiakasystävällisemmän vaihtoehdon.
(Vertailun vuoksi: monet muut toimijat käyttävät kansainvälisiä varastoja, mutta kertovat siitä vasta tilauksen jälkeen. Me haluamme olla heti rehellisiä.)
Jos palautus on silti tarpeen, toimi seuraavasti:
Palautusehdot
Kun lähetät palautuksen, hyväksyt automaattisesti palautusehdot osoitteessa www.coupleblocks.fi.
Palautusaika: Tuotteet on palautettava 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.
Lähettäjän vastuu: Olet itse vastuussa palautuksesta. Arviolta 5–10 % palautuksista päätyy ongelmatilanteisiin, joissa emme voi käsitellä hyvitystä. Varmista huolellisesti palautuksen turvallinen toimitus.
Seurantatodiste: Toimitettava on lähetystodistus ja seurantakoodi osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Voimme käsitellä hyvityksen vasta, kun järjestelmä näyttää että lähetys on toimitettu.
Palautusilmoitus: Palautus on ilmoitettava kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen info@coupleblocks.fi.
Tuotteiden kunto: Tuotteiden on oltava käyttämättömiä, vahingoittumattomia ja alkuperäisessä pakkauksessa. Jos jokin on vaurioitunut, liitä mukaan kuvaus ja valokuvat.
Hyväksyntä: Palautetut tuotteet tarkistetaan ennen hyvityksen hyväksymistä.
Poikkeukset palautusoikeudesta
Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa:
– Erikoistilauksena tehdyt tuotteet tai räätälöidyt tuotteet
– Henkilökohtaiset tuotteet ja hygieniatuotteet, kuten alusvaatteet tai kauneudenhoitotuotteet
– Tuotteet, joita ei ole palautettu 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta
Palautusprosessi 8 vaiheessa
Vaihe 1: Lue palautusehdot
Lue palautusehdot huolellisesti ennen kuin aloitat palautusprosessin.
Vaihe 2: Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@coupleblocks.fi ja ilmoita palautuksestasi. Liitä mukaan yhteystietosi, tilausnumero ja selkeät kuvat tai videot mahdollisista vioista tai vaurioista. Jos kyseessä on toimitusvirhe ja tuote kuuluu takuun piiriin, voit saada uuden tuotteen ilman palautusta.
Vaihe 3: Lataa palautuslomake
Lataa ja täytä palautuslomake kokonaan. Lisää lomake paketin mukaan. Jos tiedot puuttuvat, emme voi käsitellä hyvitystä.
[Lataa palautuslomake WORD-muodossa]
[Lataa palautuslomake PDF-muodossa]
Vaihe 4: Pakkaa tuotteesi huolellisesti
Käytä kestävää ja siistiä pakkausta. Suojaa tuotteet mahdollisilta vaurioilta kuljetuksen aikana.
Vaihe 5: Luo seurattava lähetysosoitelappu
Tee itse lähetystarra tai pyydä se postitoimipaikasta. Varmista, että siinä on seurantanumero (Track & Trace -koodi).
Vaihe 6: Kiinnitä lähetystarra pakkaukseen
Liimaa tarra kunnolla pakettiin ja vie lähetys postiin. Lisää palautuslomake paketin sisään.
Vaihe 7: Lähetä lähetyksen seurantatiedot
Lähetä lähetystodistus ja seurantanumero sähköpostilla vastauksena aiempaan palautusviestiisi osoitteeseen info@coupleblocks.fi.
Vaihe 8: Hyväksyntä & hyvityksen käsittely
Hyväksymällä lähetyksen hyväksyt palautusehtomme. Odotamme, että järjestelmässä näkyy merkintä "toimitettu". Tämän jälkeen käsittelemme hyvityksen 14 arkipäivän kuluessa samaa maksutapaa käyttäen.
Huomioitavaa
1. Olet aina itse vastuussa palautuksesta. Varmista, että kaikki on tehty ohjeiden mukaan.
2. Noin 5–10 % palautuksista epäonnistuu johtuen tullimaksuista, katoamisesta tai virheellisestä toimituksesta. Tällöin emme voi käsitellä hyvitystä.
3. Hyvityksen käsittely ilman toimitustodistusta ei ole mahdollista. Siksi on tärkeää, että säilytät lähetystiedot ja valitset luotettavan toimitustavan.
Jos kieltäydyt vastaanottamasta lähetystä tai jätät sen noutamatta
Ei, toimituksen epäonnistuminen ei oikeuta palautukseen. Mikäli pakettia ei oteta vastaan tai sitä ei noudeta noutopisteestä, palautus ei täytä ehtojamme. Tässä tapauksessa emme voi käsitellä hyvitystä – ei asiakkaalle eikä Klarna-maksutavoille.
Palautusosoite (varasto):
Yrityksen nimi: Liu Changxing
Postinumero: 310000
Katuosoite: No. 409, Suxi Avenue (Shaoupan)
(Nr. 2 rahtihissi, länsipuoli, 3. kerros, Yuantong Express)
Kaupunki: Yiwu
Maakunta: Zhejiang
Alue: Zhejiang
Maa: Kiina
Huomautukset ja ehdot:
Palautuskulut ovat aina asiakkaan vastuulla. Palautuskuluja ei hyvitetä.
Toimituskulut palautuksille ovat yleensä 11–50 euroa, riippuen paketin koosta, painosta ja valitusta kuljetusyhtiöstä. Suuremmat ja kansainväliset palautukset voivat olla huomattavasti kalliimpia.
Olet vastuussa palautuksesta. Emme vastaa virheellisesti täytetyistä osoitteista tai toimitusongelmista, ja pidätämme oikeuden kieltäytyä hyvityksestä näissä tapauksissa.
Palautettavien tuotteiden on oltava hyväkuntoisia ja palautusehtojen mukaisia ennen kuin ne hyväksytään.
Hyvitys käsitellään 5 arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu palautusosoitteeseen.
Seurantatodistus on toimitettava sähköpostitse osoitteeseen info@coupleblocks.fi. Vastaa mieluiten aiempaan asiakasviestiketjuun.
Hyvitysehdot
Sinulla on oikeus hyvitykseen, jos palautat tuotteen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta ja palautus täyttää ehdot:
Tuote on käyttämätön, ehjä ja alkuperäisessä kunnossa
Palautus on ilmoitettu määräajassa sähköpostitse
Hyvitysprosessi
Kun palautus on vastaanotettu ja tarkastettu:
Saat vahvistusviestin, jossa ilmoitetaan hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä
Hyväksytyn hyvityksen summa palautetaan alkuperäiselle maksutavalle 5 arkipäivän kuluessa
Riippuen pankistasi tai maksupalveluntarjoajastasi, voi kestää muutama päivä ennen kuin summa näkyy tililläsi
Ei hyvitystä, jos:
Tuote on vaurioitunut tai ei ole alkuperäisessä kunnossa
Palautus tehdään yli 14 päivän jälkeen vastaanottamisesta
Palautus ei ole ilmoitettu etukäteen sähköpostitse info@coupleblocks.fi
Kysymyksiä tai et ole saanut hyvitystä?
1. Tarkista pankkitiliotteesi tai luottokorttitapahtumat
2. Ota yhteyttä pankkiisi tai maksupalveluntarjoajaan – käsittely voi kestää
3. Vieläkö ei näy? Ota meihin yhteyttä: info@coupleblocks.fi